pondělí 7. května 2012

IKEA PS

Minulý týden představila Ikea novou designovou kolekci IKEA PS a oslovila bloggery, kteří píšou o designu a interiérech. Byla to opravdu příjemná akce. Konečně člověk naživo potkal ty, ke kterým chodí pro inspiraci :) samozřejmě jsem se nestihla seznámit se všemi, tak snad příště.
historie IKEA PS

K samotné kolekci IKEA PS
Určitě si pamatuje některé nezapomenutelné kusy z minulých kolekcí jako byl pampeliškový lustr, konvička, rozkládací sedačka, červené skříňkové hodiny ... Vždy se několik kousků vryje do paměti.

IKEA PS 2012
Pro mě má letošní kolekce retro nádech. Některé výrobky jsou inspirované nábytkem, který byl již dříve v Ikea vyráběný, jen je upravený a materiálově vylepšený.
Mě nejvíce zaujaly tyto výrobky:


stůl s lakovanou bambusovou deskou


odkládací stolečky se zabudovanými mističkami


stohovatelná stolička s opěrátkem



retro nástěnná lampa


svícen


puntíkatý koberec


puntíkaté povlečení


odkládací stolečky




4 komentáře:

  1. A já si říkala, že je mi ten obličej povědomej...škoda:-) třeba někdy příště:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro Janu - ted si uvedomuju, ze jsem te tam taky zahledla :) no urcite priste!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nábytek a jiné výrobky z Ikei mají velmi hezké barvy :) Myslím, že ve výzdobě interiérů je to velmi důležité.

    OdpovědětVymazat